_

LOGOTIO BRENDIRANJE

Nudimo izradu logotipa – po našem idejnom rešenju ili po Vašoj želji.Nakon što se sa Vama dogovorimo kako želite da logotip izgleda, šaljemo Vam nekoliko idejnih rešenja od kojih se finalizuje ono koje Vam se najviše dopada

Zašto logo? Razlikovaćete se od konkurencije. Izdvojićete se od ostalih simbolom koji karaktetriše Vaš posao. Obezbedićete sebi jasniju identifikaciju. Omogućićete klijentima da formiraju lični odnos sa Vašim identitetom. Otvorićete nove poslovne mogućnosti. Komuniciraćete sa celim svetom putem efektne slikovne poruke.
Logo nije trošak, već dugoročno isplativa investicija. Imati logo standard je savremenog poslovanja. Ne postoji ni jedan razlog zbog kojeg logo ne bi bio korak napred u Vašem poslovanju.

Šta je to logotip? Logo (logotip) Logotip (grč. λογότυπος = logotipos), odnosno skraćeno logo je spoj grafičkih elemenata, simbola, ilustracija ili ikona koji označava proizvod, uslugu, preduzeće, događaj, osobu, predmet ili ideju.

To je karakterističan simbol koji se može sastojati od slova (različitih tipografskih stilova), grafike i drugih kombinacija (dodatak slogana). Oblici, boje, fontovi i ilustracije (slike) se uglavnom razlikuju od ostalih na sličnom tržištu. To je deo vizuelnog identiteta kompanije i njegova uloga je stvaranje drugačije, jedinstvene slike na tržištu tj. diferenciranje od ostalih.

Prvi cilj logotipa je trenutno prepoznavanje onoga što on označava (proizvod, uslugu, preduzeće, događaj, osobu, predmet ili ideju). Krajnji cilj logotipa je njegov doprinos jačanju brenda što rezultira većim uspehom firme.

Identitet firme je skup svih aktivnosti koje preduzimate sa ciljem da Vas javnost prepozna na način na koji Vi to želite.

Brend nije isto što i identitet. Brend je reputacija, formirana od strane klijenata ili potrošača. To je njihovo mišljenje o Vama, vašem preduzeću, proizvodu ili usluzi. Ta reputacija je rezultat zbira Vašeg vizuelnog identiteta (čiji je logo važan deo), poruka koje šaljete, kvaliteta proizvoda ili usluge koje nudite, kao i svih Vaših postupaka.Znači, Vi ili vaš dizajner ne možete da kreirate brend. Samo javnost to može, i to je razlika. Identitet formirate sami, reputaciju svi ostali kao rezultat niza uticaja, od kojih je najvažniji upravo Vaš.

Značaj i značenje logotipa Ništa drugo ne može da simbolizuje Vašu firmu kao što to čini logo. Logo čini da se izdvojite od ostalih.

Karakterističan simbol, jedan je od važnijih elementata bilo kojeg posla. Ništa ne može tako lako i efektno uspostaviti vizuelnu komunikaciju sa javnošću i uticati na formiranje identiteta Vašeg biznisa.

Da li ste se ikad zapitali kakav je efekat logotipa na posmatrača? Kakve Vam slike prolaze kroz glavu kada neko spomene robne marke poput McDonaldsa ili Coca-Cole? Veliki broj ljudi će pomisliti na zlatno-žuto slovo M sa izraženim lukovima kao simbol McDonaldsa ili na specifičan pisani font kojim je ispisana reč Coca-Cola. Dakle, logotip je svakako značajan, ali ono što je interesantno, na način obrnut od ovog.

Naime, kada Vam pomenu neku firmu, proizvod ili uslugu, njihov logo možda i nije prva stvar na koju ćete pomisliti. Ali ako Vam prvo pokažu logo, u 9 od 10 slučajeva moći ćete da identifikujete firmu, proizvod ili uslugu koju on označava.

Podrazumeva se, naravno, da ste prethodno imali kontakt sa istim. Značaj logotipa leži u tome što ga potrošači ili klijenti lako pamte i povezuju sa firmom, proizvodom ili uslugom.

Naravno, ukoliko je on jedostavan i efektan, kakav bi i trebalo da bude. Istraživanja pokazuju da većina ljudi bolje pamti slike nego reči, i to je tajna uspeha dobrog logotipa.

NBESPLAZNA PRVA KONSULZACIJA

Požuri! Kontaktirajte nas već danas

OPTIMIZACIJA SAJTA

_

Održavanje sajta nije isto za svaki sajt. Neko ima jednu stranicu i na njoj ništa ne menja, ta stranica služi samo   kako bi se reklamirala i tu je potrebno s vremena na vreme proveriti  da li je sve u redu i to je…

AM, STUDIO

NAŠI KLIJENTI

_
_

ČESTA PITANJA

www.web.am018.rs

Ukoliko imate bilo kakva pitanja vezana za naše usluge ili želite da se konsultujete sa nama pre nego što se odlučite za sledeći poslovni korak, možete nam pisati u svakom trenutku preko kontaktne forme i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku.

Da li održavaš sajtove koji nisu WordPress?

Radili smo i neke druge platforme  ali naš tim trenutno radim isključivo održavanje WordPress sajtova.

Cupidatat iusmod tempor incid idun?

Cena održavanja sajta zavisi od onoga šta će se na sajtu raditi. U zavisnosti koliko će vremena zahtevati da se naprave sve željene izmene na sajtu tolika će biti i cena. Funkcioniše po principu rada po satu.

Takođe možemo dogovoriti i dugoročnu saradnju ukoliko želiš svaki mesec identične stvari da se rade, npr. svaki mesec želite da postavim 5 članaka koje nam dostavite, uradimo redovna ažuriranja svega i jednom mesečno prekontrolišemo kakvo je stanje što se tiče rangiranja, linkova i generalno stanja na sajtu.

Tada dogovaramo koliko će cena biti s obzirom da u takvim situacijama znamo koliko namje tačno vremena potrebno i onda će to biti  Vašy cena za mesečno održavanje sajta.

Da li je cena ista ako napravimo dugoročnu saradnju?

Ne, naravno. Ukoliko napravimo dogovor za dugoročnu saradnju onda je cena sata manja a sajt i vlasnik dugoročnije mirni

Da li održavanja sajta podrazumeva i SEO?

Ponovo sve zavisi od dogovora, u ovom slučaju predlažemo da napravimo poseban dogovor za sveobuhvatnu optimizaciju sajta koja će se raditi odvojeno od održavanja sajta.

Naravno postoji opcija i da bude u sklopu održavanja ali to preporučujemo jedino ako pod tim podrazumevamo da se srede linkovi nakon izmena na sajtu, dodavanja novih stranica, pisanja opisa i naslova za gugl. Dakle uz dodavanje novog sadržaja odmah radimo i optimizaciju za isti taj sadržaj i to spada u održavanje sajtova.

Da li mogu sam da održavam sajt?

Naravno. Ako se odlučite za izradu sajta kod nas onda u sklopu dogovora dobijate mini obuku za osnovno održavanje sajta tako da sve manje izmene možete da uradite sami

Međutim sa tim treba biti oprezan zato što svako diranje i menjanje stvari na sajtu mogu da mu naškode i naprave manje ili veće izmene, ali svakako smo uvek dostupan da nas kontaktirate  ukoliko imaš bilo kakvih problema.

Šta ako ti iskoči fatalna greška na sajtu?

Ako ne znate  da rešiš problem predlažemo da nam  što pre pošaljete poruku i u njoj napišeš šta se tačno uradno na sajtu pre nego što se dogodila greška i sredićemo problem.

Postoji oko 300 hiljada razloga zašto može da se pojavi ta greška tako da je najbolje da pogledam i bez brige sredićemo je!

Koliko često se rade ažuriranja?

U zadnje dve godine ažuriranja na wordpress sajtovima su daleko češća, izlazi mnogo više verzija i potrebno je sve pratiti i držati pod kontrolom. Naš savet je ukoliko sami radite ažuriranja da ih proveravate na nedeljnom nivou i nakon ažuriranja da obavezno pregledate da li je sve u redu sa sajtom.

Ako koristite  kvalitetan hosting kao što je u našrm slučaju na našim hosting serverima oni rade backup sajta svakodnevno tako da o tome ne morate  da razmišljate Ukoliko to nije slučaj onda predlažemo da pre ažuriranja uvek uradite  backup sajta za svaki slučaj ukoliko nakon ažuriranja dođe do nekih promena da ne morte  da se brinte.

Koliko sajtova održavaš godišnje?

Trenutno radimo na održavanju preko 40 sajtova sa kojima imam dugoročnu saradnju i vlasnici jednostavno ne žele da brinu i razmišljaju  oko sajta pa se nama prepustili da sve radim a oni mi javljaju kad im zatreba neka promena ili novost na sajtu.

AM STUDIO

Pišite nam